Tänään on 26.05.2017 03:00

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: simplyelectronics
ViestiLähetetty: 23.06.2011 15:21 
Poissa

Terve

Onko kellään kokemuksia tästä www.simplyelectronics.net verkkokaupasta?

Kiitos etukäteen

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 24.06.2011 09:04 
Poissa

ihan OK...
toimii... niin kuin toimii.... tavara on ok, mutta toimitukset menee miten sattuu.... eli joskus 3 päivässä tavara kotona ja joskus 3 viikossa...

eli tuntuu siltä että myydään tavaraa ns varasto tavarana, jota sitten ei kuitenkaan ole, vaan saa odotella tehdas toimitusta....
katso että saldo(kpl määrä) on tarpeeksi iso, vähintään 4-5 myytävää yksikköä, niin sit on mahis saada nopeastikin..
hinnat ovat ollet ihan jees..

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 25.06.2011 12:54 
Poissa

OLEN PARI KERTAA TILNNUT KO. FIRMASTA JA OLEN TYYTYVÄINEN SAAMAANI PALVELUUN. PLUSSANA KOHTUULLISET HINNAT.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 15.07.2011 09:09 
Poissa

No niin. Pari putkea tilasin ja tuli ja kaikki ok. Ei ole ihan niin nopea kuin CyberPhoto ruotsista, mutta reilusti edullisempi.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.07.2011 00:51 
Poissa

Ovat varoitelleet kyseisestä firmasta. Toimii kuulema oikeasti jossain Venäjällä tai Kiinassa. Itse tilasin Canonin 580EX II salaman sieltä. Mutkien kautta tuli perille kuitenkin. Asiakaspalvelu tuntui ainakin toimivan ja vastasivat nopeasti kyselyihin. Halpaa on ainakin!

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 19.07.2011 08:03 
Poissa

Kyllä sijaitsee ihan Englannissa. Varasto mistä tavara lähtee on hieman Lontoon ulkopuolella Reading nimisessä kaupungissa. Tämän tiedän olevan fakta, koska siskoni asuu siellä ja haki minulle ihan paikan päältä Canon EF-S 55-250/4-5.6 IS putken ja kiikutti sen minulle.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.12.2011 18:01 
Poissa

Tyhmä kysymys mutta eihän tuolta joudu maksaa mitään extraa kuten ison veden takaa tilatessa? Tuo Canonin 70-200mm f2.8 IS USM II houkuttelisi noiden hinnoilla :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 03.12.2011 22:49 
Poissa

Kokonaiskustannus on se mikä putken hinnaksi laitettu nettisivulla. Toimitus taisi olla ilmainen yli 100 euron tilauksilla.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.12.2011 15:39 
Poissa

misivil kirjoitti:
Kokonaiskustannus on se mikä putken hinnaksi laitettu nettisivulla. Toimitus taisi olla ilmainen yli 100 euron tilauksilla.

Juuri näin. 3 kertaa ostanut tuolta ja pari viikkoa kestää tulla kotiovelle.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 05.12.2011 22:14 
Poissa

loistava uutinen :) taitaa mennä tilaukseen tuo 70-200mm f2.8 USM II sitte :) ei tarvitse suomen ryöstohintoja maksella.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 06.12.2011 16:21 
Poissa

Juu ihan ok putiikki on ja ei tule mitään tulleja tms kuluja vaan yli 100€ arvoiset tilaukset tulevat ilman toimituskuluja kotiovelle juurikin siihen hintaan mikä sivuilla lukee.

Toimitusajat tosin ovat ihan muuta kuin mitä sivuilla lukee. Tuo "lähetetään yleensä 1-2 arkipäivässä" on täyttä potaskaa ja yleensä siihen menee se 3-8 päivää tai joissain tuotteissa jopa enemmän vaikka sitä olisikin saldon mukaan varastossa. Itse olen tähän mennessä kaksi tuotetta ostanut ko. firmasta (kolmas tulossa) ja toinen lähti 5 päivää tilauksen ja maksun jälkeen ja toisen postitukseen meni noin kaksi viikkoa. Mutta jollei kiirettä ole niin ihan hyvillä mielin voi tilata.

Pahin ongelma on kuitenkin mielestäni kuriirifirma DHL joka takuuvarmasti ryssii homman aivan päin helvettiä tai jos jostain ihmeen syystä ei näin tee niin ainakin on hidas kuin synti. Se on nimittäin kumma kun 24h sisällä saadan tavara kulkemaan englannista esim. belgiaan ja sieltä rekkaan kohti suomea. Sitten kun se saapuu Turkuun niin DHL makuuttaa sitä mielivaltaisen ajan varastossaan tai lähettää sen pienelle kiertomatkalle. Joten tuon alunperin pitkän Simplyelectronicsin toimitusajan lisäksi kannattaa varautua siihen että DHL kuluttaa vielä vähintään viikon saadakseen tavarat perille.

PS. Itselleni on tulossa juurikin ko. putki paraikaa (lähti Simplyltä 8 päivää tilauksen jälkeen) ja tässäpä hieman seurantatietoja.. ei paljon naurata DHL suomen logistiikan ammattilaisten vankkumaton osaaminen:
http://dl.dropbox.com/u/9689846/dhlhoitaa.jpg

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 07.12.2011 14:45 
Poissa

Lisää hupaisia käänteitä tarinaan. Joudun myöntämään että nyt olen haukkunut väärää puuta. Nimittäin DHL:n kaveri soitti äsken ja kertoi tietoja koskien pakettiani ja vika ei olekaan suomen päässä. Lähetys ei ole siis koskaan saapunutkaan Turkuun (ei ollut sinne tulleessa kontissa kuten piti) vaan Brysselissä suklaanpopsijat ovat laittaneet sen väärään konttiin ja siksi on päätyny Sofiaan jossa erhe on huomattu. Nyt se on kuulemma tulossa ilmeisesti baltian kautta Helsinkiin ja lupasivat vielä soittaa uudelleen kun tietävät tarkemman toimitusaika-arvion. Toivotaan että tulisi vielä tällä viikolla :)

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 09.12.2011 12:34 
Poissa

Näin se paketti rullailee ympäri eurooppaa (http://dl.dropbox.com/u/9689846/dhlhoitaa.jpg, kuva päivitetty) ja ei nyt paljon DHL:n soitot lohduttaneet, puhelimessa sanoivat että tulee todennäköisesti baltian kautta ja ehtinee perjantaiksi.

Nyt kuitenkin sain mailia kun olin lähettänyt uuden tiedustelun että miksei pakettia laitettu heti Sofiasta virheen huomaamisen jälkeen lentokoneella oikeaan paikkaan. Siinä sanotaan että olisi lähettäjän tai vastaanottajan kanssa pitänyt erikseen sopia että laitetaan lennolla Service Recoverynä jos asia huomataan ajoissa. Nyt on kuitenkin jo liian myöhäistä kun se on runkorekassa ja sieltä sitä ei saa ulos ennen Turkua. Sinäänsä jännä että minulle soitettiin n. 13:30 keskiviikkona jolloin paketti ei ollut vielä Budapestiin saapunut eikä puhelimessa kertaakaan ehdotettu että laitettaisiin se lentokoneeseen kun saapuu seuraavaan toimipisteeseen. Olisi ilmeisesti itse pitänyt tajuta tätä vaatia mutta olin siinä uskossa että paketti on lähtenyt Sofiasta rekalla kohti Tallinnaa ja Helsinkiä niin en sitä tajunnut tehdä.

No toivotaan että se nyt tosiaan on siellä Turkuun tulevassa rekassa enkä taas elättele turhia toiveita maanantaina obiskan saamisesta. Ja ennenkaikkea pitää toivoa ettei ylimääräisen reissauksen seurauksena ole paketti kärsinyt. Maanantaita odotellessa..

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 12.12.2011 22:30 
Poissa

Obiska saapui vihdoin perille DHL:n ongelmista huolimatta. Toimitus kesti siis yhteensä 21 päivää joista Simplyn puolelta 8 päivää kului lähettämiseen ja loput 13 meni kuljetukseen DHL:n toimesta. Lasi on juuri mitä luvattiin ja toimii mainiosti.

Profiili  

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 13.12.2011 15:33 
Poissa

Pitääkö tuolla maksaa paypalilla vai voiko myös tilisiirtona?
Pitänee tehä paypal tili jos se on ainut vaihtoehto.
Korttina Visa Electron niin ei voi luottokortti maksua käyttää.

Yritin tehdä tilausta ilman paypalilla maksamista ja tuli että tuote poistettu ostoskorista due the region restriction?

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 40 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]